Home sweet home

Det är alltid lika blandade känslor när man åker hem från semestern. Jag tycker det är tråkigt att inte kunna sola och bada varje dag men samtidigt är det jätteskönt att komma hem! När jag är ute på morgonpromenaden med hunden och nästan måste ha dunjacka längtar jag verkligen tillbaka till solen och värmen på Rhodos
Vi kom alltså hem i söndags kväll. Vi landade vid åtta på kvällen ungefär. Den tidiga landningen innebar att vi kunde hämta Molly samma dag vilket alltid är riktigt skönt! Hon blev väldigt glad när vi kom hem!

Jag tänker inte skriva hela reseberättelsen här. Det kommer kanske komma historier då och då och förmodligen en del bilder.

Igår träffade jag Denise!! Hon var i Stokcholm över helgen och jag hann träffa henne lite innan hon åkte "hem" till Umeå igen. Det kändes både konstigt och väldigt vanligt att träffa henne igen. Det känns jättekonstigt att hon inte ens bor i samma län som jag längre...


Den inte alltför förtoendeingivande brandsläckaren på hotellet... (det fanns andra också som tur är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0