Förbannade snö!

Nu är jag riktigt trött på den här förbannade snön! Jag är trött på att det är kallt och blött, jag är trött på jäkla vinterskor. Just nu är jag extra fed up eftersom det inte är någon ridning idag på grund av snön. Kommunen har bedömt att det är för mycket snö på ridhustaket så de skotta bort det... I fyra dagar?? De bestämde det i fredags (tror jag, kan varit typ torsdags) Så nu missar jag två veckor i rad. Frustrerande!
Det finns iofs tre bra saker med idag.
1. Navy CIS ikväll
2. Nytt avsnitt av Ponnyakuten på SVTPlay
3. Jag fick reda på att jag klarat kemiprovet!

Jag är verkligen stolt över mig själv just nu! Jag klarade både matten och kemin utan att ha kunnat plugga alls på helgen innan! Kemiläraren var lite besviken på mig för att jag inte fått fler rätt. Jag hade ändå 10 av 15... Jag tar det som en komplimang!


"Utsikt" från vår altandörr. Jippi?


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hihi, galet mycket snö! :)

2010-02-15 @ 16:14:12
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Li-Martina

Jo lite trött på snön börjar man bli! :P

men du.. jag har inte sett på Vampire Diaries, jag har inte den kanalen och webbtv funkar ju inte med vårt internet heller, menade du true blood eller? Den kommer sändas på 1an from 24 (om de håller vad de lovat) :)



och tack för länken! ;D

2010-02-16 @ 20:51:17
URL: http://limahot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0