Host host host

Nu mår jag betydligt bättre men jag har börjat hosta en massa... Det är ju inte direkt kul...
Jag gick i alla fall och skrev kontrollskrivningarna i måndags och det kändes helt okej faktiskt trots att jag inte orkat plugga alls! I tisdags var det kemilabb och sen fysik. Igår stannade jag hemma för då hade jag blivit sämre igen. Idag kände jag att jag behövde gå på fysiken eftersom jag missat så mycket av den innan.
När jag kom hem kollade jag skolmailen och där stod det att resultatet från matte KS-en fanns på internet så jag klickade mig in där och såg att JAG KLARAT DEN! Jag blev så himla glad och framför allt stolt över mig själv!

Just nu sitter jag och skriver lite på labbrapporten i kemi... Inte superkul men skönt att bli av med!
Jag kunde inte gå på fiollektionen i tisdags. Har inte spelat på över en vecka nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0