Sick...

Jag har haft ont i halsen i typ en månad och i fredags blev jag *äntligen* sjuk på riktigt. Det låter kanske jättekonstigt att säga att man äntligen blev sjuk men jag hoppas på att jag kan bli ordentligt frisk nu och slippa gå runt och känna mig halvsjuk hela tiden. Det är två tråkiga saker med det här iofs:
1. Jag har två kontrollskrivningar imorgon och har inte orkat plugga alls till dem...
2. Jag kommer inte kunna rida imorgon.

Det känns skittråkigt att missa ridningen eftersom det känns som att jag gjorde stora framsteg förra veckan. Jag hade Lukas och vi hade sitsträning. Lukas är egentligen en ganska tråkig häst men det var rätt bra att ha sitsträning på honom för när man gör rätt så gör han rätt. Han är en riktig läromästare. Och det var kul att det gick så bra med honom fast jag bara ridit honom en gång förrut och det var ett bra tag sen.


Idag fyller Li-Martina 20 år! Grattis tjejen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0