Plugghelg

Den här helgen måste vara en plugghelg. Iochmed att jag var sjuk hela förra veckan ligger jag efter en hel del i skolan vilket är jättekul när vi har prov i fysik och matte på onsdag. Eller ja... Matten är jag inte ett dugg orolig för och där ligger jag inte efter men fysiken däremot... Jag missade ju de första lektionerna på fysikkursen eftersom jag hade influensa eller något då. Jag har alltså missat en hel del fysik. Så nu gäller det att pluggapluggaplugga. Problemet är att jag fortfarande är väldigt trött och svag efter att ha varit sjuk. Det känns just nu som att allt går in genom ena örat och ut genom andra. Men med lite RedBull och VitaminWell Focus ska det nog gå. Trying to stay positive. Helst skulle jag bara vilja sitta i soffan och titta på Skins på youtube. Skins är en engelsk serie som handlar om the english youth. Det var min kompis Emily som fick mig att börja titta på skins och nu är jag helt fast! Men just de här dagarna får Chris, Tony, Sid, Cassie, Michelle och de andra kliva åt sidan och släppa fram Newton och hans pals....


Det tog ett tag innan jag fattade att han som spelar tjejtjusaren i Skins faktiskt är samma person som spelade den udda lilla killen i About a Boy. Tänk vad några år och en annan frisyr kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0