Twilight/muffins

Wow... 9 dagar sedan jag bloggade...

Tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg. Fick bara lust att blogga men har inte direkt något att skriva. Har dessutom inte tid att skriva något riktigt just nu för ikväll ska jag och Iris ha Twilight/muffins-kväll! Så jag ska städa lite till det. Vi ska äta middag (pappa ska göra paella!) och sen ska vi baka muffins och se på Twilight och New Moon! Det har varit bestämt ganska länge att vi ska se New Moon tillsammans på DVD och den kom ju ut förra lördagen så det fick bli idag! Ser verkligen fram emot det!! (Ja jag är lite hyper just nu...)

Nu ska jag städa lite på mitt rum. Borde kanske spela lite fiol också... Har en jäkla låt i läxa där man måste sträcka ut fjärde fingret jättemycket för man ska gå från en låg etta till en fyra... En Bourrée av Mozarts pappa är det. Den är ganska fin men rätt tråkig att lära sig... Oh well!


Senast jag bakade var i julas när jag gjorde kokostoppar till julafton....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0