"You're out of my life" "Vad sa du?!"

Det roligaste på hela melodifestivalen igår var ju helt klart när Alexander Rybak skulle ge de norska poängen!

Intensivpluggandet i måndags kväll och tisdags kväll verkade löna sig för jag klarade både matten och fysiken! På onsdag är det tenta i matte men eftersom jag klarat båda kontrollskrivningarna har jag redan godkänt och kan bara höja betyget. Det känns riktigt bra! Nästa måndag är det KS i kemi och den måste jag plugga en hel del till. Har ju missat många kemilektioner också på grund av att jag varit sjuk. Den här veckan har jag inga lektioner heller så det blir plugg på egen hand. Som tur är så passar det ju mig utmärkt. Det gäller bara att hitta orken och motivationen.

Igår ramlade jag när jag var ute och gick. I och med att det snöat så mycket i år har de sandat mer än vanligt. Därför är det jättemycket sand på vägarna nu när snön har börjat smälta och sand kan bli väldigt halt. Jag halkade och tog emot mig med högerhanden och högra höften. Nu har jag ett skrapsår på handflatan och så ett jätteblåmärke på höften. Det har till och med börjat göra ont när jag går... Inte kul direkt men man överlever nog...


Bara en random bild som jag tog med vår systemkamera


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-16 @ 09:04:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0