Hemma igen

Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga nu men eftersom jag inte bloggade något igår känns det som att jag behöver göra det nu för att inte bryta BEDA-trenden allt för mycket.

Idag kom jag iaf hem från Umeå. Det har varit en jätterolig helg! Jag ska nog försöka skriva lite mer om det vid något senare tillfälle men nu är jag som sagt alldeles för trött. Jag tycker ju att det är obehagligt att flyga och nu var jag ju dessutom själv. När jag kom till Bromma flygplats väntade pappa på mig där och vi hämtade upp storebror på hemvägen. Sedan har vi invigt pappas nya grill och haft födelsedagsmiddag för honom (pappa alltså, inte grillen)

Det får bli såhär kort idag. Det är ju alltid något iaf!

Kommentarer uppskattas!

Kommentarer
Postat av: jalk

yeeey go lovisa! :)

2011-04-12 @ 09:19:11
URL: http://missannish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0