Umeå!

Jag hade verkligen tänkt blogga igår men jag somnade efter middagen. När jag vaknade vid nio var jag för trött för att göra något så jag gick och la mig på riktigt. Tyvärr somnade jag inte förren vid 1 men ändå.
Idag flög jag till Umeå! Jag kom hit vid halv 4 och då tog jag flygbussen till stan där Denise mötte mig. Vi åkte hem till henne och sen gick vi och handlade middag på Ica. Nu har vi ätit wraps och Denise har varit duktig och diskat. Vi har hyrt en film (Letters to Juliette) som vi ska se snart.
Jag har inte träffat Denise sedan början av Januari och då fikade vi bara. Det blir liksom inte så många träffar när hon bor i Umeå och jag i Stockholm.
Nu har jag iaf flugit själv! Det gick ju bra också. Jag är ju som sagt van vid att flyga men inte själv. Dessutom har jag aldrig varit i Umeå så jag var lite nervös för att inte hitta till flygbussen. När jag kom hit upptäckte jag att Umeå flygplats är sjukt liten så det var inte så svårt direkt.
Nu ska jag ägna mig åt Denise istället för datorn!

Kommentarer
Postat av: Hannah - Frostskada på fefo

Hoppas du har en trevlig vistelse här i Umeå :D

2011-04-09 @ 21:29:16
URL: http://somregndroppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0