Dag 3 - Mina internetmåsten

(Det här inlägget började jag faktiskt skriva på redan i förrgår men jag glömde posta det igår)

Det här är nog en av de mest intressanta rubrikerna enligt mig. Just nu har jag inte jättemånga internetmåsten men de jag har "måste" jag kolla varje dag:

- Youtube
- Twitter
- Facebook
- YourPants

YourPants är ett internetforum för så kallade NerdFighters (http://www.youtube.com/watch?v=FyQi79aYfxU)

Facebook borde ni nog veta vad det är. Där kollar jag vad folk har för sig och så spelar jag en del spel.

Twitter vet ni nog också vad det är. Här följer jag folk jag tycker är intressanta. Det är mest folk från YouTube.

Youtube tror jag också att ni vet vad det är men jag misstänker att flera av mina läsare inte använder YouTube på samma sätt som jag. Jag tittar ganska sällan på filmer av typen "Cute kitten". Jag följer en hel del videobloggare och genom dem hittar jag intressanta, roliga, informativa och/eller coola videor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0