Dag 5 - Min musiksmak

Det går ju jättebra det här... Men skam den som ger sig!


(Rubriken för dag 4 (mina starka och svaga sidor) visade sig vara så svår att skriva så jag hoppar över den så länge. Kanske kommer den upp senare)


Min musiksmak… Jag har egentligen inte någon speciell musiksmak. Jag gillar vissa låtar, inte vissa artister eller genrer. Jag kan älska en låt av en viss artist men hata en annan låt av samma artist.


När jag kör bil själv lyssnar jag på MixMegapol.


På min Spotify finns lite blandade låtar. Just nu lyssnar jag mest på Megan Tonjes och Kina Grannis. Båda två är tjejer som börjat på YouTube. Kina Grannis har kommit längst och har gett ut ett antal skivor.

Min musiksmak skiftar ganska mycket och går i olika perioder. Det gör det väl för de flesta men många har ju ändå en grupp eller artist som de alltid tycker är bra. Sådan är inte jag.



Igen: Kommentarer är alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0