Videor

Nu har ja suttit ett tag och surfat runt på olika filmer på youtube. Efter ett tag kom jag in på Cory "Mr-safety" Williams smpfilms. Det är han som gjort The Mean Kitty song och alltså också Mean Kitty-episoderna. Jag älskar hans filmer! De är så proffsiga (att han är snygg gör det ju inte sämre) Jag blir verkligen sugen på att göra filmer själv när jag ser hans videor. Tyvärr är jag ju så okreativ som man kan bli. Funderar på att lära mig hur man gör bra filmer i The Sims 2. Om det är någon som vet något bra ställe att lära sig det på så säg till!

Nu ska jag damma och damsuga mitt rum. Det måste ju vara fint imorgon när det är JULAFTON!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha kul film=D

2007-12-23 @ 20:20:19
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0