Polkagrisar och annat

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade, men jag har faktiskt varit borta ganska så mycket. Nu senast var jag, mamma och pappa på bilsemester. Skitkul när man är åksjuk...

Första dan åkte vi till ett litet B&B utanför Nora. Jättegulligt ställe. Vädret var riktigt okej. Solen sken.

Andra dan åkte vi till Medevi Brunn. Det stället gillade jag INTE. Värsta konstiga vibbarna i vårat rum.

Tredje dagen åkte vi till Gränna. Där köpte jag och mamma polkagrisar för 111 kronor. Därifrån åkte vi till Linköping. Jävlar vilken god mat det var på restaurangen vi åt på!! Om du någonsin åker till Linköping ska du gå på Restaurang Sangria som ligger typ vid Stora Torget. Jag åt kycklingfilé med ungsblabla potatis och guacamole. Så jävla gott!!!

Idag åkte vi hem. Jag HATAR att må illa!!!


Imorgon ska jag och Denise gå och se Harry Potter and the order of the Phoenix på bio :D Ska både bli kul att se filmen och träffa Denise! Hur ska jag klara mig i TRE VECKOR???

Kommentarer
Postat av: Denise

Du+Jag imorgon =)
Ja hur ska du klara dig i tre vekor?? =P
Och hur ska jag klara mig???

2007-07-13 @ 22:01:34
URL: http://denisey.blogg.se
Postat av: Amanda

Du får umgås med mig :D så kan vi sakna Denise tillsammans :)

2007-07-14 @ 01:39:43
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0