Härmar Anna

Nu ska jag härma Anna och göra en lista! Enjoy!

Namn jag lyssnar till: Lovisa, Lollo, Qwertzy, Q. Kärt barn har många namn ;D
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag lär mig ganska snabbt...
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag verkligen inte vet hur man gör för att sluta gråta för minsta lilla sak.
Detta är jag rädd för: ta du... det vanliga :P Men inte några djur
Tre saker jag vill varje dag: Skratta, se prison break ;) och klappa på Molly.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Hålla mitt rum städat, gå upp i vikt :P rita.
Detta tycker jag om att göra: rida, kolla på Grey's anatomy, f.r.i.e.n.d.s. och Prison break, simma 
Detta vill jag göra just nu:  slippa söndagsångesten
Bästa känslan: att klara något tillsammans med en häst som man aldrig hade trott att man skulle klara.
Värsta känslan: Söndagsångesten
Min käraste ägodel: Får man säga Molly?
Detta har jag på mig just nu: Nedifrån: Svarta strumpor, gröna träningsbyxor, vitt linne, sofiebergströjan, en röd tofs och en ljusblå tofs (mina underkläder ska ni skita i!)
Favoritkläder: Yonex-t-shirten :D
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: roligaste - Engelska Tråkigaste - naturkunskap
Stjärntecken: Lejon *rar*
En bok jag gillar: harry potter
En film jag gillar: Centerstage
Favoritdoft: regn (med det blöt asfallt, blött gräs men INTE blöt hund!)
Detta äter jag gärna: hm... vattenmelon :)
Dricker helst: vatten
Favoritgodis: choklad men det tål jag inte :(
Hit vill jag gärna åka på semester: Island på ridsemester!
Färg på mina ögon: grå med en svart kant runt för det mesta
Min längd: 176 cm typ :P
Person jag beundrar: Noone
Så här bor jag: en gul villa med pooooool :D
Favoritfärg: Beror på vad det är för något... men... marinblått är ju inte helt fel
Bästa present jag fått: Åh... man kan väl räkna Molly som en present eftersom vi fick henne bara någon vecka innan brorsan och jag fyller år.. Så det får bli Molly :D
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina händer och naglar... och ögonfärgen.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: alla jävla leverfläckar! :@
Udda förmåga/egenskap: Kan vifta på öronen (båda samtidigt och ett i taget) lyfta på ögonbrynen (båda samtidigt och ett i taget) näsborrarna, rulla tungan ett halvt varv (båda hållen)


Hoppas att du blir frisk snart Amanda!

Kommentarer
Postat av: Amanda

gullig liten slutkläm där ;)

2007-05-20 @ 20:38:32
Postat av: anna

wiihoo :D

2007-05-21 @ 20:16:23
URL: http://missannish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0