Shaggy the scared one

Idag red vi ut på ridlektionen. Och självklart fick jag Shaggy, hästen som är rädd för ALLT! Emma hjälpte mig att göra iordning honom. Det tyckte jag var jättesnällt   =)  Maria skulle rida Supreme men tyvärr började vi rida innan jag var klar så jag fick rida med för långa stigläder hela lektionen.
Redan från början var Supreme jobbig. Tydligen hade hon ingen lust att gå först så Helena och Maria bytte hästar.
Shaggy skyggade för ALLT! Tilloch med de två små tanterna som hade sina gångstavar. de rörde inte ens på sig ju! Annars var han riktigt mysig. Han skenade lite när vi galopperade nära stallet, men han stannade så fort han kom till början av ledet... Han ville väl inte vara först antar jag.

Kommentarer
Postat av: Denise

varför ändrade du inte stiglädren i farten?? det är inte direkt svårt faktiskt;)

2007-05-26 @ 21:30:35
URL: http://niizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0