Söndagsångest

Ja, redan nu har man söndagsångest. Det är så mycket jag behöver göra. Tyska, engelska, tema, naturkunskap, idrott. You name it. Så blev det fel på inspelningen av Grey's också. Lyckades spela in från 21.00 till 21.06. Väldigt lyckat. Ska istället se det på reprisen idag, 15.50. Hoppas bara att jag kommer ihåg det. Bäst att jag sätter mobilen på ringning.
Kan inte låta bli att gilla Pussycat Dolls. Jag vet inte vad det är. Antar att det är deras dansvänliga låtar. Som dansare kan jag inte låta bli. Vill verkligen inte gilla dem, men vad gör man. Får försöka hitta på riktigt bra argument.
Red Oliv igår igen. Han snubblade flera gånger men han ramlade inte igår i alla fall. Annars gick det väl sådär. Han var väldigt stel och ville inte alls ställa sig. På slutet gick han dock i form. Lite stolt över att jag lyckades med det. Även fast det bara var för ett par sekunder så var det alltid något.
Har börjat hitta lusten att uppdatera dagbokslegacyn på thesims.se. Blev mycket roligare när jag kom på ett bättre sätt att skriva. Det blir ju också mycket roligare att skriva när man får så mycket beröm som jag fått. Väldigt uppiggande. Nästan lika uppiggande som premiärbadet i poolen. 19 grader. När man väl kom i var det ganska skönt. Nej vad typiskt svensk jag blev "Friskt och uppiggande".

För att undvika förvärring av söndagsångesten ska jag börja plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0