Torsdag och onyttig

Idrottsprovet idag var är väld inte det prov jag presterat bäst på kanske, men jag tror ändå att jag klarade VG. Man kan ju alltid hoppas.

Mamma ska ha sina jobbarkompisar (de kvinnliga i alla fall) på middag så vi fick ju åka och handla lite. Lyckades slita åt mig en VR precis vid utgången. Just nu är hälsosidan uppslagen och jag känner mig väldigt onyttig. Det står väldigt mycket om att man ska dricka mycket vatten och de som känner mig (speciellt Anna då) vet hur dålig jag är på att dricka.
Och alltid när jag tänker att jag ska börja ett sundare liv så misslyckas jag. Nu på sommarlovet som börjar på fredag nästa vecka kommer det nog bli lättare att leva sunt.

Imorgon är vi i alla fall lediga  på grund av treornas student. Skönt. Och på lördag är det min sista mellanponnylektion. Kommer antagligen få rida Shaggs igen, vilket jag faktiskt är ganska gald över. Det känns verkligen som om han är missförståd. Och det har vi väl alla varit någon gång?


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, ridlektionen gick ju bra :) rätt skönt att treorna har slutat också ;P <3

2007-06-05 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0