Duktiga jag

Nu ska jag vara duktig och blogga två dagar i rad.
Idag hade vi prov i företagsekonomi. Det gick verkligen inte bra! Det var för mycket historia för min smak, vad du än säger Denise! Efter det satt jag typ och flummade ett tag med Frida, Denise och Lini. Klockan två var det lektion igen (företagsekonomi) Det var väldigt få där. Men men... Vi snackade lite om chef och ledarskap och sedan såg vi ett avsnitt av The Office. Rätt kul faktiskt.
Jag sprang en bit av vägen till bussen men fick ändå sitta och vänta på att den skulle åka. Fick min favvoplats iaf. Så jag mådde bara lite illa på vägen hem.
Väl hemma fikade jag lite med mamma. Eller om man nu kan kalla det fika.. Ett halvt glas päronsoda och en pepparkaka. Nu ska jag plugga. Med vad vet jag inte... Får väl se lite.

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltid något ju ;) Jag fick inget fika när jag kom hem :P här var det tomt... haha

2007-11-27 @ 20:08:03
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0