Tjat tjat tjat :P

Denise är på mig att jag ska uppdatera bloggen. Jag har inget roligt att skriva om men jag skriver iaf. Jag ska skriva om vad jag gjort idag:
Jag vaknade av att Molly gnällde klockan 7. Pappa hade stängt dörren till mitt rum fast Molly var där inne så jag fick släppa ut henne. Sedan somnade jag om till typ 9. Jag har jätteont i halsen och känner mig allmänt seg så jag mailade Annika och Gabbi och sa att jag inte skulle komma idag. Sedan låg jag lite i sängen. Mamma frågade om jag ville ha frukost och så fick jag två rostade mackor med ost som jag åt medan jag såg på TV. Det var ett ganska intressant program om några amatörfilmare som tävlade om ett pris för naturfilmning. Svårt att förklara men det var jättekul iaf. Fick mig nästan att känna att jag går fel linje. Det verkar så kul med naturfilmning!
Sedan pluggade jag lite företagsekonomi. Läste igenom andra gruppers arbeten. Jag blev rätt chockad över vilken dålig svenska många har! Sedan pluggade jag lite matte. Fast jag fastnade så då vilade jag lite istället. Sedan åt jag lunch (ravioli) medan jag såg på House. Nu ska jag plugga lite mera Fek. Prov imorgon ju...

Nöjd nu Denise? =P

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är faktiskt meningen med en blogg att man ska skriva typ varje dag ;) Men ja nu är jag nöjd tills på onsdag... Får inte pressa dig för hårt =P

2007-11-27 @ 13:27:13
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0