Barnprogram

Den här snodde jag av barnprogramsnostalgikern Denise ;)

Kryssa I vilka barnprogram du minns

[ ]100 kilo godis
[x]Abrakabra
[ ]Allis med is
[x]Anki & Pytte
[x]Arthur
[x]Babar
[x]Bananer i pyjamas
[x]Barnen på Luna
[ ]Barnens Detektivbyrå
[x]Bert
[ ]Biker Mice from Mars
[x]Brum
[x]Bröderna Fluff
[x]Bullen
[x]Dagensvisa
[x]Disneydags
[ ]DJ Kat Show
[x]Doktor Mugg (BLÄÄÄÄÄ)
[ ]Doktor Snuggles
[x]Doug
[ ]Ducktales
[x]Ebba och Didrik
[x]Eva & Adam
[x]Fem myror är fler än fyra elefanter
[x]Hajk
[x]Hjärnkontoret
[x]Ika i Rutan
[ ]Joelbitar
[ ]Jupiter
[x]Kalles klätterträd
[ ]Kannan
[x]Kenny Starfighter
[ ]Kosmos och Kattis
[ ]KTV
[x]Leksakernas hemliga liv
[x]Lilla Aktuellt
[x]Lilla Sportspegeln
[x]Långbens Galna Gäng
[x]Nalle har ett stort blått hus (fan vad jag hatade det programmet! :S )
[ ]Olle Ek
[ ]Pellepennan och Suddagumman
[x]Pip-Larssons
[ ]Pippi Pelikan
[ ]Planeten Pi
[x]Pokémon
[x]REA
[ ]Rummel och Rabalder
[x]Rädda Joppe - död eller levande (buhuuuuuu)
[x]Skrotnisse och hans vänner
[ ]Skuggornas hus
[x]Teletubbies
[x]Trasdockorna
[x]Trazan och Banarne
[x]Willams Önskestövlar
[ ]Volrammos
[x]Ökenbio

Hm... de glömde typ björnes magasin ju!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, det där tänker jag inte ens göra för jag minns alldeles för få :P Om inte John kollat på dem nu vill säga ;-)

2007-09-17 @ 21:08:20
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0