Grått i flera bemärkelser

Dagen har varit grå på flera sätt, både psykiskt och fysiskt. Det började rätt okej men när jag kom till skolan var Annika irriterad för att jg inte varit på samlingen men ändå kom till PH-samtalet. Dessutom var inte Robert i skolan så jag kunde inte gå på företagsekonomi-ws som jag hade planerat. Jag har haft ont i huvudet i princip hela dagen och kännt mig allmänt irriterad. Jag har kännt att jag fräst en del åt folk, även de som inte förtjänat det. Sorry folks!
Ovanpå allt annat har det regnat sedan lunch och innan dess var det allmänt grått.

Nu ska jag se lite mer på TV och sedan ska jag dra mig mot sängen...

Kommentarer
Postat av: Liselotte

S: Ja, det är verkligen helt sjukt.

Söt profilbild! :)

2008-04-09 @ 21:02:07
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Eva

Hoppas du får en bra dag imorgon! :o))
Och Tack för dina alltid så gulliga kommentarer.
/Eva

2008-04-17 @ 00:39:10
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0