Lista

Snor en lista från Anna igen!

Har du skolkat?
Nej

Har du blivit utskälld av läraren?
Haha vem har inte blivit utskälld av Åsa (inte hon på kunskapsgymnasiet)? Men förrutom henne tror jag inte det... har argumenterat ilsket dock =P

Har du glömt att göra läxan?
Nej!

Är du duktig i skolan?
Nja... eller jag kämpar ju =P

Brukar du få alla rätt?
Beror helt på ämne.

Fått IG på ett prov?
Tror inte det.

Sämsta läraren på skolan nu?
Ja du... har ju inte haft alla men av de jag har just nu är det Yvonne.

Roligaste läraren?
HAHA! kan inte välja. Markus P? Andreas P? David?

Segaste läraren?
Hm... Nog Yvonne...

Längsta dagen du har?
Måndag (9.10 till 15.00) eller tisdag om jag går på basgruppssamlingen (8.30 till 15.00)

När slutar du på fredagar?
10.20

Vilken färg är det på ditt skåp?
Typ grå med blå dörr...

Vad åt du i matsalen idag?
Åt inte i matsalen. Åt på burger King, medborgarplatsen.

Vilka åt du med?
Nizan (Denise alltså)

Roligaste lektionen idag?
Hade bara Tyska och den var rätt trist...

Hur många pennor har du i ditt skåp?
Inga. I mitt skåp har jag (just nu) en datorsladd, två svenskaböcker som jag inte orkar ha hemma och nyckel till Denises skåp...

Vad gillar du inte med skolan?
Företagsekonomiprovet närsta vecka. (prov i allmänhet också då...) ATT FOLK INTE GÖR LÄXORNA SÅ REDOVISNINGEN BLIR UPPSKJUTEN!

Just nu längtar du till vadå i skolan?
5 juni (avslutning)

Vad gör ni på era svenska lektioner?
Öhm... inte något särskillt vettigt i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0