Sjuk?

Är jag sjuk nu igen? Det känns onekligen så. Örat sprängs snart, huvudet likaså. Minsta lilla grej får mig att börja gråta, hela kroppen värker. Därför sitter jag och väntar på att mamma ska komma hit så ska jag åka hem. Jag hoppas att lite lugn och ro och RedBull och ibumetin kan hjälpa. Det är för mycket liv här i skolan.
Jag kom till skolan för knappt en timma sedan och har haft PH-samtal. Igår var det muntliga nationella provet i svenska B. Både Yvonne (svenskalärare) och Annika (PH) sa att det gått jättebra så jag får väl lita på dem. Och för en gångs skull har jag inte haft ångest efter en redovisning. Jag brukar känna att jag kunde sagt det eller gjort det o.s.v.

Nu är det nog dags att börja plocka iordning. Får se om jag bloggar senare, när illamåendet gått över lite mer också.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du mår bättre snart!!!

2008-04-22 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0