Tappat lusten att blogga

Jag har verkligen tappat lusten att blogga. Jag vet inte riktigt vad det är men jag tror att det kan vara så att jag har så mycket som jag skulle vilja skriva ned men som jag kanske inte vill att alla ska få reda på. Då känns det också onödigt att skriva om så triviala saker som det blir annars. Jag har ingen lust att bli som många bloggare som bara skriver saker som "Idag gick jag upp 8.30 och sedan åt jag frukost och sedan åkte jag till jobbet/skolan och sedan och sedan" osv. Det finns få bloggar som jag fortfarande läser. Förrutom mina kompisars så är det bara Eva Blixmans underbara fotoblogg som jag återvänder till. Ja och Simsnörden såklart.

Bli inte allt för sura om jag uppdaterar bloggen sällan. Kanske blir det oftare när skolan slutat och jag känner att jag har mer tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhva gullig du è. Du e nog min trognaste läsare ever! :)

2008-04-19 @ 00:00:00
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Eva

Vad glad jag blir när jag läser att du gillar min blogg... men inte glad för att du har tappat lusten. Den hoppas jag kommer tillbaka till dej. :o)
Men framför allt ville jag tacka dej för din jättegulliga kommentar... det känns så skönt att veta att det finns människor som är så gulliga där ute när man har det jobbigt. :o)
Kramar från Eva & Rudolph

2008-04-19 @ 22:34:28
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Eva

Han har haft jätteont i magen och dom vet inte säkert varför, men dom har tagit massa blodprover och gjort vanlig röntgen och kontraströntgen och inte hittat något. Och nu får han medicin till magen och dietmat och han mår mycket bättre, eller han är väldigt trött och medtagen... men han har inte ont och har god aptit igen. Så det tar säkert några dagar innan han är som vanligt igen. Skönt att få pyssla om honom själv och att han är hemma.
/Eva

2008-04-19 @ 23:52:23
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0