22 årsdag

Idag fyller min storebror 22 år! Grattis brorsan!
Gissa om jag blev förvånad när jag fick reda på att han vaknade före mig idag! (jag vaknade halv 10) Mamma och pappa åkte till skogen med Molly och sedan köpte de bakelser på hemvägen och vi har precis haft födelsedagsfika. Presenterna var: Rakapparat, Jeans, Strumpor och en DVD-box med Van Veeteren (eller hur det stavas). DVD-boxen var från mig. Hade tänkt köpa That's 70th show-dvd-box men den kostade 300 kronor vilket jag tyckte var lite väl mycket. Det kanske blir billigare senare så att det blir till någon annan födelsedag.
Nu har jag istället problem med att komma på födelsedagspresenter till mig själv. Fyller ju 18 på tisdag. Vad f*n ska man önska sig?? (förrutom körkort då)

Kommentarer
Postat av: camilla aggeborn

Tävligen fortsätter i min blogg ta chansen och vinn valfritt smycke ifrån puss.se

2008-08-16 @ 12:37:26
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Sally

Hej Lovisa! Säger grattis i förskott ifall jag skulle missa skicka ett sms till dig på tisdag ;).



Sen så syns min bildlänk inte på din sida och det kan bero på att länken förändrats sedan jag flyttat över bloggen till nya plattformen. Klicka in på min blogg och hämta den nya om du har tid ;).



Kram

2008-08-17 @ 00:42:10
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0