Hatar att må så här dåligt

Jag hatar verkligen att må såhär dåligt! Jag hör jättedåligt, det blir som störningar i vänster öra när jag pratar (tänk mikrofon för nära högtalare), jag är trött, huvudvärk, ont i hela kroppen, känner mig helt energilös. Varför mår jag såhär? Om jag svarar konstigt på något du säger så är det för att jag inte hör. Om jag verkar irriterad är jag egentligen bara trött.
Idag drog jag mig iaf iväg till skolan tidigare än jag skulle behövt bara för att äta med mina kompisar. Men det var trevligt och jag är glad att jag gjorde det. Idag var det vår första lektion i Rättskunskap. Läraren verkar rätt okej. Duktig på namn var han verkligen! Själva lektionen var väl sådär men jag mådde ju inte bra heller.
Vi slutade klockan tre och då fixade jag lite grejer innan jag och Denise gick till Subway. Vi åt en varsin macka och sedan skiljdes vi åt. Hon gick tillbaka till skolan och jag gick till Globen Shopping och mötte mamma där. Vi gick runt lite och jag hittade en födelsedagspresent till min moster som fyller år i slutet på september. Känner mig duktig. Sedan åkte vi till Haninge för att hämta mitt spel på Game. The Sims 2 Livet i Lägenhet (även kallat LiL). Jag har precis installerat det och laddat ner min present som jag fick för att jag förbeställt. Så nu ska jag spela lite. Förvänta er ingen mer bloggning idag.


Kommentarer
Postat av: Sally

Krya på dig!



Trevlig helg

2008-08-29 @ 23:46:42
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Ja men precis och säger man något tillbaka sen så känns det som om den amn säger det till kanske bara tror att ma säger det för att vara snäll tillbaka även om man menar det... =/

2008-08-31 @ 15:16:10
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

The sims, fan va kul :D

2008-08-31 @ 17:00:46
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0