Körlektion

Idag hade jag min allra första körlektion! Gud vad spännande det var! Jag var väldigt nervös innan och även i början, men det gick jättebra. Fick ett motorstopp och det var meningen. Så fick jag prova start i backe. Som tur är fanns det dubbelkomando så läraren skötte bromsen. 40 minuter gick verkligen fort! Men det var lagom. Och nu har jag tagit första steget så nu känns det lite lättare. Mamma satt med i bilen för att lära sig hur hon ska säga så att hon inte säger fel.

Efter körningen åkte vi till McDonalds och åt och dit kom Denise och så åkte vi in till skolan. Det skåpet jag ville ha var upptaget så det fick bli ett annat men det blev överskåp iaf!

Senare idag är det ridning om jag orkar. Börjar misstänka att jag kanske har bihåleinflamation.... Inte kul. Har ingen lust att utsätta min kropp för ännu mer pencilin. Har ätit så himla mycket genom åren...

Kommentarer
Postat av: Sally

Vad najs att du börjat ta körlektioner ;).

2008-08-25 @ 23:15:07
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0