Pizza och umgänge

Igår var det Pizza och Umgänge hos Amanda. Eller jag och Ruth åt sallad och Linus och Alex åt kebabrulle men resten av folket åt pizzor! Vi satt ute på vad jag och Frida tycker är världens minsta pizzeria (var vi på landet eller?) och vi tryckte ner oss alla 10 runt ett bord. De som var där var: Jag, Frida, Ruth, Iris, Hannah, Joel, Alex, Amanda, Linus och Markus. Jag träffade Linus för första gången och jag måste säga att första intrycket var väldigt bra! Han var trevlig men inte för inställsam.
Jag vet inte hur länge vi satt och åt middag, men det var ganska kallt när vi gick hem men gud vad kul vi hade! Vi kom fram till att om man ska banta ska man äta tillsammans med Joel. Man har inte tid att äta för att man skrattar så mycket! Senare på kvällen kom vi ju faktiskt fram till att Joel nog var en utomjording. Fast Frida och jag diskuterade det i bilen och hon sa att det nog var Amanda som är utomjording eftersom det är hon som är normalast. Hon är den som man minst misstänker ska vara utomjording och det är ju alltid så i filmer att den minst troliga är gärningsmannen!
Efter middagen fick vi som inte varit hemma hos Amanda en rundtur i huset och sedan satt vi ute på deras altan tills midnatt (då jag och Frida åkte hem). Det var riktigt mysigt och man fick verkligen prata av sig! Let's do this again some time! Synd bara att Amanda måste bo så långt bort! 5,5 mil tror jag vi kom fram till att det var mellan oss! Det är helt sjukt!
När jag kom hem åt jag lite godis och sedan gick jag och la mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha det låter ju iaf som att du hade det bra :) men fan, inte är jag en utomjording heller :P och hur kom ni fram till att jag är mest normal xP? Har nog aldrig blivit beskriven som det förut... :P

2008-08-17 @ 00:13:46
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0