Söndag fylld av ångest

Igår satte den vanliga söndagsångesten in med full kraft. Det var extra starkt på grund av den slappa lördagen. Jag tog dessutom fel på vecka så jag trodde att det var vecka 50 som skulle börja (när det i själva verket faktiskt är vecka 49) och jag har några deadlines vecka 50 som jag inte ens börjat på...
Igår åkte hela familjen in till stan och gick på flera lägenhetsvisningar. Det är ju dags för storebror att flytta hemifrån och eftersom jag antagligen kommer ta över den första lägenheten han bor i följde jag med. Ni som känner mig vet att jag hatar hissar på grund av klaustrofobi och hisskräck och de där hissarna var grymt små! Vi åkte bara hiss på första stället. På andra stället funkade inte hissen så då gick vi och så blev det så på de andra ställena också. Jag, som var yr och åksjuk redan innan, blev inte direkt mindre yr av att springa upp och ner i spiraltrappor. Sista titten satt jag kvar i bilen.
Ångesten släppte i alla fall lite när jag kom hem och satte igång med engelskan. Dessutom kom jag ju på vilken vecka det egentligen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0