God Förmiddag

Nu har jag sett på TV, ätit frukost, matat änder, gått långpromenad med hunden, fotat MASSOR och fikat. Jag har kvar muffins från igår och så tänkte jag ta EN till fika, men nu har jag ätit upp tre stycken... Tur att Theresia fick med sig några hem.
Imorgon är det deadline på andra fotouppgiften och IDAG har jag börjat ta kort... Nu ska jag bara försöka komma på något att skriva också... Och så måste jag försöka komma ihåg hur man gör olika saker i photoshop... Men det får jag göra när jag varit och handlat. Jag ska bara blogga och göra mig iordning så ska vi åka sedan.
Om ni inte förstått det så har jag hemstudiedag idag. (jag pluggar alltså hemifrån en gång i veckan). Det är så jäkla skönt att slippa åka in till skolan och SPECIELLT skönt att slippa ha lektion... Idag skiner ju solen dessutom och då känner man inte riktigt för att sitta i skolan bland de störiga 91-orna.
Nu ska jag byta om och så ska vi åka. Bloggar mer senare.

XoXo
   Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0