God Morgon

image53

En sådan här grå och regnig dag vill man bara sitta i sängen/korgen och mysa. (OBS! Bilden är ungefär ett år gammal)



Lite sent att säga god morgon nu kanske. Speciellt eftersom jag vaknade vid 8-tiden. Idag mår jag inte direkt bättre men jag ska masa mig iväg till skolan och redovisningen i alla fall. Mamma har erbjudit sig att skjutsa och hämta så det gör ju det hela lättare. Dessutom är det ju hemstudiedag imorgon så jag kan vila då.
Nu ska jag plugga inför redovisningen i engelska...

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Eva

hehe
Vilken söt bild! :o))
Hoppas din dag blir bra.
/Eva

2008-01-30 @ 10:39:50
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0