Här skulle det finnas en rolig och passande rubrik om jag var kreativ...

Som ni märker har jag idétorka på rubriker igen... Vad ska man skriva liksom?
Jag stängde precis av the sims för jag tänkte gå och lägga mig men så kom jag på att jag ville blogga. Och då loggade jag naturligtvis in på msn okså och där var Denise så nu får vi se hur lång tid det tar innan jag kommer i säng... Sitter just nu och försöker få i mig en vitaminbrusdryck eftersom det kliar lite i halsen... Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu. Det är ju aldrig kul.
Engelskan idag gick i alla fall ganska bra. Ordprovet gic åt helvete iofs... Jag kunde alla orden till det ögonblicket jag skulle börja skriva. Då var de bara borta... Men muntliga delen tror jag gick bra. Jag kanske borde kolla EDS... Får göra det när jag bloggat klart.
Vilket jag har gjort nu eftersom jag inte kommer på något mer =P

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag håller tummarna för dej att du inte ska bli sjuk! :o))
Sov så gott sedan.
/Eva

2008-01-30 @ 23:42:49
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0