Hemma igen

Nu är jag hemma igen. För er som missat det har jag varit i fjällen med mamma, pappa, brorsan, hans kompis och denise i en vecka (Molly också såklart). Nyårsafton gick ovanligt bra. Det var inte lika många som smällde i förväg för en gångsskull. Dessutom gav vi Molly droger i god tid, så hon hade inte hunnit hinna stressa upp sig. Hon spenderade nyårsafton i sin korg i den gigantiska duschen, men själv faktiskt. Mamma satt med henne precis på tolvslaget iofs.

Vi har åkt skidor varje dag. Jag åkte några åk mindre än pappa och Denise de dagar vi åkte i Hamre eftersom jag var förkyld. Sista dagen (igår) blåste det så mycket att många liftar var stängda så vi skulle åka till Rödkullen, men där var det också stängt så då åkte vi till Ullådalen. Där var det rätt bra faktiskt. Högst upp i liften blåste det så att jag nästan gled iväg, men det blev bättre närman kom ner lite i backen. Vi åt i Ullådalsstugan och där träffade pappa två jobbarkompisar (en i taget).

På hemvägen var det en bilolycka, men pappa gick ur bilen och så började han snacka med den som stod framför som tydligen bodde i området och visste en liten väg runt, så vi följde efter honom och tur var det. Här kan ni läsa om olyckan:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1572214.ab

Kanske skriver mer om resan senare. Bilder kommer också men nu ska jag spela the sims =D


Kommentarer
Postat av: Denise

Hörru! Du måste skicka alla bilder till mig sen!

2008-01-05 @ 21:06:14
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0