Kort

Nu får det bli ett kort inlägg eftersom jag är så trött och det känns som om jag håller på att bli sjuk. Dessutom måste jag göra klart engelskan inför redovisningen imorgon.
Sedan jag bloggade sist har jag varit i Globens centrum med Denise och Frida. Denise skulle kolla efter en ny mobil. Sedan gick vi till ica och köpte lite godis. Det är ju faktiskt tisdag ;)
När vi kom tillbaka var det dags för företagsekonomi.  Skittråkigt ämne för de mesta. Lektionen började med att vi hade en gästföreläsare från unga aktiesparare som berättade lite kort om sparande. Lite väl kort tyckte jag. Jag vet inte riktigt vad jag fick ut av det mer än boken, tidningen och den lilla broschyren man fick. När han var klar skulle vi göra någon kalkyluppgift som var rätt så lätt. Mamma hämtade mig och vi åkte till Haninge centrum för att lämna in mormor och morfars mobil i telia-butiken eftersom det inte går att skicka sms till den mobilen. Efter att killen i butiken hade uppdaterat deras simkort funkade det så nu är det löst iaf. Vi kollade lite på olika reor också men det finns inte så mycket kvar nu. Mamma köpte ett jättefint armband på glitter för 10 kronor. Jag ska nog försöka ta kort på det imorgon så ni får se.
Vi kom hem strax innan Grey's började så sedan dess har jag suttit vid TV:n. Jag såg första avsnittet av Gossip Girl nyss och känner redan att jag är hooked. Under tiden som jag såg det var jag tvungen att försöka utveckla min engelskaartikel lite till eftersom det är redovisning imorgon. Jag orkar inte riktigt bry mig. Jag vet inte ens om jag kommer orka gå. Det får jag se imorgon. Tur att vi inte börjar förren 12.30 iaf.
Nu ska jag försöka göra klart den här engelskan..

XoXo
     Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0