Lördag

(Jag har idétorka för rubriker)

Idag är det lördag, men det vet väl alla? Mamma är lite sjuk och mår jätteilla så Molly ä ledsen. (Skoj hund...) Jag har sett på OTH typ hela dagen. Har sett en skiva nu. Fick låna de tre sista av Denise.
Igår hade jag först tyskaprov. Hörförståelse och muntlig. Hörförståelse fick jag VG+ och muntliga sa hon var jättebra men hon sa inget betyg där. Sedan på eftermiddagen var det matteprov. Jag fick MVG på en av 4 uppgifter så det blir VG i matteb, vilket jag är skitnöjd över. Visst, mvg hade varit mycket roligare, men jag har ju iaf fått chansen att få mvg. Det är jag nöjd med.
Jag googlade nyss på Peyton+oth för att hitta bilder som "hon" tecknat. Hittade en blogg som tydligen skullehandla om henne. Den var på franska och det var BARA bilder på Brooke! Har de ändrat namnen i franska översättningen eller??
Jag och pappa ska åka och handla mat. Får se om jag kanske bloggar mer senare...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

2008-01-12 @ 17:05:13
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0