Rensar skoldatorn lite

Jag fick ett meddelande av min skoldator att jag hade väldigt lite plats kvar på hårddisken så nu sitter jag och rensar lite. Det är mest bilder som försvinner. Jag insåg precis att jag har samma bilder på flera olika platser i datorn. Det känns ju rätt onödigt.

Idag är det sol, vilket på något sätt gör att livet känns så mycket lättare! Jag var ute på en liten promenad med mamma och pappa. Tyvärr orkade inte Molly följa med, eftersom hon redan gått skogspromenad. Vi gick bort till gamla växthuset, där det nu är en byggarbetsplats. De bygger massor med radhus. Om man bor längst ner mot sjön kan det nog vara ganska fint där, men de bygger dem så tätt med ungefär en meter emellan!

Om två timmar ska vi vara hos mormor och morfar för att fira Theresias 20-årsdag. Eftersom hon åker till Spanien snart så får vi fira henne lite tidigare. Thomas med familj kommer dit också. Det var länge sedan jag träffade dem nu.

Igår var det spelkväll hos Markus. Det var lite stelt i början, men efter middagen började det bli bättre. Det roligaste var väl egentligen när jag, Denise, Alex, Linda, Amanda, Erica och Johan tittade i skolkatalogen. Denise och jag åkte hem först. Jag tyckte att hon kändes febrig och hon kände sig seg så hon åkte med mig (jag blev hämtad).

Det känns inte alls som om det är söndag idag. För mig känns det som lördag allra mest. Jag känner mig ganska... tom. Det är svårt att förklara. Jag känner mig i alla fall inte jätteledsen. Jag mår ganska illa idag, men det går att hantera i alla fall.

Nu ska jag försöka värma upp mina fingrar (jag har fått springa in och ut på altanen flera gånger eftersom Molly inte kan bestämma sig för om hon vill vara inne eller ute)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0