Semlor och annat

När jag och mamma var och handlade köpte vi semlor (Maxis är faktiskt riktigt goda!). Dessutom köpte jag mandelmassa eftersom jag tänker vara duktig och göra egna semlor någon gång här i framtiden (blir väl på lovet antar jag). Idag äter jag semla för tredje gången i år fast jag har hittills bara ätit en. Hur hänger det ihop? JO, jag har ätit en halv två gånger. Det blir ju en ;D. Men idag blir det nog en hel, om jag orkar. När jag bakar själv ska jag göra små.
Flera av de grejer jag hade tänkt göra idag går inte att göra eftersom skolmailen inte funkar (dumma dumma). Jag får väl hitta på några andra bra saker att göra då... Ska tex. plocka undan på skrivbordet och städa hela rummet (om jag orkar).
Igår köpte jag nya fiskar. 5 platy blev det. 3 honor och 2 hannar. Tjejen jag köpte av var jätteotrevlig och verkade tycka att jag var korkad och okunnig. Sista gången jag köper fiskar i Globen!
Nu ska jag försöka få bukt med den här fotouppgiften och sedan ska vi fika...

XoXo
   Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0