Skola

Nu sitter jag i skolan. Det var meningen att vi inte skulle ha basgruppssamling, men eftersom Gudrun skulle informera om valbara kurser var vi tvugna att masa oss till skolan 8.30 i alla fall. Men men... Då kanske man kan försöka plugga lite i skolan... Jag har suttit och försökt utveckla min artikel i engelska medan Denise och Frida sitter och spelar spel... Jag känner mig faktiskt ganska produktiv.
Igår var det ridning. Jag red Nougath och det gick faktiskt riktigt bra! Han brukar vara så otroligt seg och i början var han det, men efter att han försökt bocka av mig gick det för fort så jag fick hålla in honom. Supreme kastade av Malin och alla var jätteförvånade eftersom Supreme inte brukar bocka. Men när hon suttit upp var alla hästar lugna igen och resten av lektionen flöt på utan problem. Visst, det var några som inte såg upp så att vi nästan krockade men det gick bra iaf.
Natten till måndag sov jag ungefär 3-4 timmar. Därför är jag jättetrött! Nu ska jag försöka plugga lite mer...

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vad menar du med semestergrejer?

2008-01-29 @ 18:17:36
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: lelle

Jaha, nejmen då har jag ganska många faktiskt på någon. Kommer bara inte ihåg hur många, du får se till n'sta gång ja spelar :)

2008-01-29 @ 21:03:22
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0