The sims 2 Kök och badrum (prylpaket)

Äntligen kommer det nya artiklar till simmarnas badrum! Som jag har längtat! Även köken kommer få nya saker vilket jag också längtat efter, men badrumen är ändå det som utvecklats minst tidigare. Dessutom kommer man kunna klä sina simmar i badrockar, spamask, förkläden och andra saker som tidigare saknats. Det här är verkligen ett prylpaket jag längtat efter!
Ännu finns inga bilder, men för mer information, gå in på The sims hemsida och klicka dig in på produktsidorna.

Och glöm inte att det bara är 35 dagar kvar till releasen av The sims 2 Fritid.
Låt mig också tipsa er om The sims-bloggen Simsnörden.


Kommentarer
Postat av: Liselotte

YÄY!
Jag ska lugnt köpa det!

2008-01-24 @ 21:59:02
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0