Fest hos Mikaela och Pelle

Nu har jag precis kommit hem grannarna Mikaela och Pelle (och Ronja men hon är ju bara 1 ½). Det var verkligen skitkul! Iofs var jag den ända som inte var ett dugg påverkad =P Men men... Först var det lite segt och vi pratade med Pelle som var lite småsur för att någon hade köpt en restaurangfritös för 14.000 kronor till dem =P Vad skulle han med den till tyckte han.  Sedan stod vi och pratade med Pelles brorsa ett tag. Så kom Mikaela och ville presentera oss dör lite folk så vi gick upp på deras typ altan eller vad man ska kalla det och där var det lite folk. Vi satte oss där och vissa folk byttes ut och så blev det allsång och ja =P Vi kom dit vid kanske halv 6 och plötsligt var klockan halv elva. Då hade allsången slutat. Jag och mamma satt och pratade med Mikaelas mamma, mikaelas farbror och en kvinna som jag inte riktigt vet hur hon hörde dit. Sedan vet jag inte hur men på något sätt kom vi in på Kjelles studio (igen) och han ville att jag skulle komma dit och spela in för han hade tydligen hört mig när vi sjöng och tyckte att jag hade en speciell röst ^^ Så nu ska jag tydligen sjunga i studio... =P
Nu sitter jag här hemma och har mycket att smälta!

PS. Min blogg är nu flyttad =D

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha kul =)

2008-06-06 @ 23:52:52
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad innebär det att bloggen är flyttad :P?

2008-06-07 @ 17:16:35
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0