Sommarlov

Det är SOMMARLOV! Kan inte riktigt fatta det... Jag har haft söndagsångest flera gånger idag och sedan insett att det ju faktiskt är sommarlov. Men nu har jag 11 långa (härliga) veckor av frihet framför mig! Dessutom är jag otroligt nöjd med mina betyg den här terminen:
Svenska B: MVG
Naturkunskap B: VG (mitt mål)
Företagsekonomi B: MVG
Engelska B: MVG
Tyska B: MVG
Estetisk verksamhet foto: MVG

Kan man vara annat än nöjd? VG i naturkunskap svider faktiskt inte ett dugg. Jag vet att jag inte hade orkat göra det där uppdraget.

Imorgon åker jag till Arvika för att hjälpa min moster och kusin att flytt-packa. Ska bli jättekul att träffa Theresia som har varit i Spanien i 4 månader! Det blev ju inget av med att åka dit och hälsa på heller så. Innan vi åker i morgon ska Molly klippas vilket ska bli så skönt! Hon är ju så varm nu stackaren. Och hon blir så mycket gladare när hon är korthårig!

Idag har det varit nästan olidligt hett! Jag har haft miniskjorts och svettats! Det säger en del, iaf om man känner mig.

Förresten har jag jättesvårt att hitta på något att blogga om. Idéer? Kommentera!

Nu ska jag plocka undan på mitt rum och börja packa....

Kommentarer
Postat av: Sally

Svar: Tack :P.

2008-06-10 @ 19:35:01
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Postat av: Jenna

gud va bra betyg!!!

2008-06-12 @ 22:00:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0