Dåligt humör

Jag är på dåligt humör. Jag satt och gruffade på alla reklamer på TV:n och många småsaker. Jag tycker i alla fall att jag lyckats att inte ta ut mitt dåliga humör över några människor och inte ens över Molly. Fast hon varit så gnällig.
Jag har lyckats få en del gjort idag i alla fall. Pluggat en hel del och städat hela mitt rum ordentligt. Plockat undan allt, dammat noga och damsugigt väldigt noga. Jag skulle ha skakat alla gosedjur och lagt dem utomhus om det inte regnat hela dagen! Så irriterande men samtidigt passar det min sinnesstämning. Det känns liksom bättre att krypa upp i fåtöljen med täcket när det är regnigt än när det är soligt.
Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir en lång dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker du har varit rätt bra på att dölja ditt dåliga humör ^^ Kanske något tystare än vanligt bara. Inte så farligt =)

2008-03-14 @ 16:12:54
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0