Jobbigt med andra människor

Det är jobbigt med andra människor ibland. Idag hade jag på mig kläder som jag aldrig haft i skolan förrut. De är lite annorlunda mot de jag brukar ha. Jag brukar ha en huvtröja med dragkedja (jag har nästan bara sådana tröjor) men idag hade jag en trekvartsärmad svart t-shirt och en grön t-shirt med tryck utanpå. Jag själv är nöjd med det. När jag kom till skolan var det många av mina kompisar som tittade på mina kläder men ingen sa något. Då drar man ju slutsatsen att de inte tyckte att det var fint. Jag som har så dåligt självförtroende mår väldigt dåligt av sådant och får ännu sämre självförtroende.
Mitt budskap är: Säg att du tycker att någons kläder är fina om du gör det!!

Kommentarer
Postat av: H1/H2

S: Vi har skrivit förklaring till våra kommentarer minst 2 grr.

2008-03-04 @ 19:04:57
URL: http://hamsterspells.blogg.se
Postat av: Joel

Jaha, ojdå :S jag visste inte om att du hade nya kläder, jag tänkte inte ens på det! Du kanske smälte in i tillvaron så pass bra.
Jag är ledsen om du har tolkat mig som "nedlåtande" eller något, för jag är aldrig det med avsikt ska du veta!

2008-03-04 @ 20:13:04
URL: http://noticebyjoel.wordpress.com
Postat av: Amanda

Men hörru :S jag tänkte bara inte på det. förlåt! jag tycker att du brukar ha fina kläder. plus att det viktigaste är att du känner dig bekävm i dem =) Dessutom har jag knappt hunnit träffa dig idag :( förlåt iaf. jag tycker verkligen inte att du ska ha dåligt självförtroende för det för det händer ofta att folk inte lägger märke till nya kläder bara för att man har helt enkelt inte koll på varandras kläder helt och hållet.

2008-03-04 @ 20:14:38
URL: http://mamanda.blogg.se
Postat av: Denise

Tänkte faktiskt på att du hade så idag men du har pratat om att ha så ett par gånger så det var mest aha hon har gjort det idag när du kom. Och sen glömde jag bort att säga något när vi började garva åt att du var lite blind och sen var det borta... Men det har ingenting med om du har fula kläder på átt göra. Och det brukar du inte ha heller. Men det händer faktiskt ganska ofta att folk inte lägger märke till nya kombinationer och så. Kan ju säga att jag har sett att du har tagit bort pormaskarna på näsan också, fint =) Kanske skedde på ansiktsbehandlingen emn jaja...

2008-03-04 @ 21:08:47
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0