Kaos

Just nu känns det som om det är kaos i mitt liv.
När vi kom hem från Trosa åkte vi ju och hämtade Molly hos mormor och morfar. Morfar var dålig och det var därför vi behövde skynda oss. Igår var han ännu sämre och det slutade med att han blev hämtad med ambulans. Inte med blåljus iaf. Men han fick komma hem bara några timmar senare och då köpte mamma Fritid åt mig. Jag skrev klart min del av naturkunskapsuppgiften och fixade klart fotouppgiften. Sedan kom mamma hem och jag spelade lite the sims. Kvällen flöt på bra.
Men i morse ringde mamma till mormor och morfar när hon gjorde frukost och då var morfar sämre igen. Han fick åka ambulans in till Handens närsjukhus där han nu ligger inlagd. Mormor ska bo hos oss i natt. Hon klarar inte av att bo själv utan morfar. Mormor ska sova i mammas och pappas säng, mamma i min säng och jag på en tältsäng i mitt rum. Pappa är just nu på ett flygplan från Kina till Turkiet.
Imorgon är det redovisning av naturkunskapen och jag fattar ingenting av Ruths del. Det är säkert jättebra skrivet men naturkunskap är verkligen ett av mina jobbigaste ämnen, för att inte säga DET jobbigaste. På onsdag ska vi skriva bokgrej på engelskan och jag har läst halva boken. På fredag är det tyskaredovisning och inlämmning av fotouppgift (som jag inte börjat på).

Som sagt, allt känns kaosigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0