Lång dag med mycket kvar

Måndagar är verkligen veckans längsta dagar. Bara det att det är måndag är ju jobbigt. Sedan har jag två lektioner, vilket låter väldigt lite men de är två och en halv timma var så jag började 9 och slutade 15. Sedan stannade jag kvar lite i skolan och väntade på mamma för hon skulle hämta upp mig på väg hem från jobbet. Jag kom hem för några minuter sedan och om en kvart ska jag byta om och dra till stallet. Så det är en hel del kvar av dagen. Jag tror att vi ska byta hästar idag så jag får nog inte rida Slottet vilket är synd eftersom det gick så bra förra gången.
Nu fick jag precis veta att Sara inte kan komma till stallet idag. Stackaren har ont i huvudet och kännder sig sjuk. Det är extra synd eftersom hon antagligen skulle få rida Sigge (hennes favorit) idag.

Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska byta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0