Lång dag, rädda hästar och dumma lärare.

Det har verkligen varit en lång dag idag. Jag vaknade på den supersmala tältsängen och hade ont i hela kroppen. Jag tycker synd om Denise och Amanda som behövt sova på den! Igårkväll föll den ihop dessutom! Och det var på precis samma sätt som mormor och morfars gjorde då jag fick fobi för tältsängar.
Jag fick skjuts till skolan och träffade Frida precis när mamma släppt av mig. Vi gick in i skolan och så var det svenska. Jag hade nästan ett gräl med läraren... Gah jag tycker verkligen inte om henne!
Efter den äckliga lunchen var det naturkunskap och Ruth och jag var nummer två att redovisa. Det gick i alla fall ganska så bra. Det kändes inte som om det var så allvarligt.
Mamma hämtade också och då han jag köpa en subwwaymacka till mellanmål. Sedan kom jag hem och surfade runt lite på olika bloggar innan det blev dags att åka till stallet. Jag skulle rida Slottet igen. Och det gick SKITBRA! Hon gick frammåt SAMTIDIGT som hon böjde på nacken! Det var helt otroligt! Fat efter andra galoppen var jag tvungen att stå på mitten några minuter för hon blev helt utpumpad! Men det var så himla kul!
När vi skulle gå in i boxen blev hon rädd för något så hon tvärstannade och körde upp huvudet så hon slog i metallstången. Hon skavde av pälsen på ett typ 1x1 cm stort område. Stackars liten...
Nu sitter jag och väntar på att Cityakuten ska börja sedan ska jag sova. Jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0