Måndag, lång dag

Måndagar är alltid likalånga. Idag var i alla fall inte svenskaläraren i skolan så vi hade ingen lektion. Tyvärr var jag tvungen att sega mig till skolan på morgonen i alla fall eftersom vi skulle jobba med grupparbetet. Men alla var inte där så det blev inget av med det.
På eftermiddagen bar det av till naturhistoriska riksmuseet med naturkunskapen. Ganska tråkigt, speciellt eftersom vi varit på alla de där utställningarna nyss. Så vi drog hem ganska tidigt.
Väl hemma tog jag det lite lugnt innan det var dags att dra till stallet. Jag fick rida Lukas för första gången och det gick rätt så bra speciellt med tanke på att jag aldrig ridit hästen förrut. Jag ska troligtvis hoppa med honom och det ska han tydligen vara väldigt duktig på så det känns ju bra.
Efter ridningen åt jag middag och sedan dess har jag kollat på House.

Molly blev klippt idag. Jag har inte hunnit ta några kort så jag lägger in en gammal bild istället:

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0