4 dagar kvar

Nu är det bara 4 dagar kvar till helg!

Sitter just nu i skolan. Skulle haft webbdesign-lektion men läraren har vrickat foten... Jag tycker inte att det är en tillräcklig orsak att inte gå till jobbet. Elever går ju till skolan när de har BRYTIT benet! Extra sur blir jag väl eftersom jag hade behövt den här lektionen. Jag hade bara datorn med mig dessutom så jag har i princip ingenting att göra. Sitter på matte-ws och "hjälper" Amanda (=stirra på talet och säga att hon ska fråga läraren).

Igår fick jag rida Bontje och hon är ju bara världens bästa! Hon hade absolut inte lust att bryta av till trav så vi galopperade ungefär 10 extra varv på volten innan jag lyckades styra in i väggen. Då travade hon typ 4 steg och började sedan galoppera igen. Men man är aldrig rädd på den hästen! Nog för att hon springer fort, men hon gör ju inget annat. Alla andra satt kvar på samma hästar som förra veckan men jag fick min lilla gosing! Snäll i stallet är hon också, även om hon krubbiter vilket kan vara lite irriterande.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 13:06:17
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Denise

Hehe jag gillar dina nedräkningar =P

2008-11-25 @ 16:12:51
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha ohja, grym hjälp där! "där är han, fråga honom!" xP :) men sällskapet är alltid nice!

2008-11-25 @ 19:50:13
URL: http://mamanda.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

kul att det gick bra med ridningen. pigga hästar som älskar att galoppera är ju skit kul :)

2008-11-26 @ 17:34:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0