Tisdag

Just nu sitter jag på Webdesign. Iofs är lektionen slut men läraren är kvar och några elever så. Det var uppvisning av det vi gjort hittills idag, men jag har inte gjort något så jag visade inget (dah). Jag pratade med läraren och vi kom fram till att jag ska gå direkt till uppdraget. Det känns ganska bra för det innebär ett stressmoment mindre.
Lektionen idag kändes lite onödig, men inte lika lång som de brukar kännas. Jag sitter nu och väntar på att mamma ska komma till gullmarsplan och så ska vi åka in till stan. Egentligen skulle Theresia vara med men hon fick jobb så det blev inte så.

Nu orkar jag inte babbla på mer, eftersom tillochmed jag tycker att det är ointressant.

Kommentarer
Postat av: Denise

v: call of duty. har fastnat i det igen men vaios tangentbord funkade ganska dåligt till sånt =P

2008-11-13 @ 10:02:16
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv:

nej, det är då inte jag.

yes, hon var medryttare på honom förut.

2008-11-16 @ 15:22:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0