Trött

Shit vilken jobbig helg det har varit! Tänker inte gå in på detaljer här på bloggen. Ni som känner mig får väl reda på vad det är så småningom. Vissa av er vet redan.

Veckan som kommer blir också riktigt jobbig. Jag har en hel del att göra.
Måndag:
-Allergitest
-Mössprovning
-UF
-Matte
-Ridning

Tisdag:
-Webbdesign
-Matteprov

Onsdag:
-Information och Layout-redovisning (loggan)

Torsdag:
-Får resultat på allergitestet
-Ev. Saco-mässa (beror på när jag får resultatet från testet)
-Grafisk illustrationsredovisning (illustrationen)
-Rättskunskapsdeadline

Fredag:
-Engelska (inklusive prov)
-Rättskunskap

Jag hoppas bara att jag orkar ta mig igenom det. Och att jag INTE är allergisk mot några djur! Det skulle vara så himla jobbigt!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: haha! ja ibland är världen liten :) men då kanske du vet vem min nuvarande medryttare är. Också en ifrån Tyresö RF.

2008-11-17 @ 11:01:40
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: Nina Flood

2008-11-17 @ 12:19:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sandra (parole)

läste på simsnördens blogg att du diggar the sims! kolla in min blogg också vet jag. Det är en personlig/sims blogg. lägg till mig på bloggkoll o missa inget! ;) ;) :D

2008-11-17 @ 20:36:11
URL: http://parole.blogg.se/
Postat av: Sally

Svar: Shit vad mycekt du beställde!

Jag tänkte er på att jag bara kommer va plagget under vårterminen och sen när studenten är över kommer jag ju inte använda den någe mer :p.



Jag hade inga utgifter i grundskolan då jag inte var med på balen i nian. Sen kommer jag ju inte vara med på slutskivan och kanske inte heller på studentskivan :p. Så min student kommer kosta relativit lite :p.



Kram

2008-11-19 @ 11:05:34
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0